Complimenten & klachten

Wensen, ideeën of klachten | Natuurlijk doen wij er alles aan om het wonen en de zorg voor u zo aangenaam mogelijk te maken. Toch kan het altijd zo zijn dat er een keer iets niet naar wens verloopt. Of dat u een goed idee hebt om het wonen en de zorg nog beter te maken. We nodigen u graag uit om deze feedback met ons te delen. Dat kan op de volgende manieren.

Open gesprek met betrokkene(n)

In lastige situaties of conflicten is er vaak sprake van een misverstand of onbegrepen gevoelens. Een open en eerlijk gesprek met de betrokken medewerker(s) draagt er vaak toe bij dat de situatie duidelijker wordt en u elkaar beter begrijpt. Vaak lukt het om op die manier al tot een goede oplossing te komen.

Schriftelijke feedback

Vindt u het prettiger om uw klacht of opmerking schriftelijk met ons te delen? Dat kan. U kunt uw brief of e-mail dan richten aan de locatiecoördinator of de bestuurder van De Bremhoeve.

Herma Nijhof
Locatiecoördinator Kerkenveld
Jan Haarstraat 24
7926 TC Kerkenveld
info@debremhoeve.nl

Jeroen Zwiep
Locatiecoördinator Kerkenveld
Fort 50
7924 RC Veeningen
info@debremhoeve.nl

Meta Kroon
Bestuurder De Bremhoeve
Jan Haarstraat 24
7926 TC Kerkenveld
info@debremhoeve.nl

Onafhankelijke klachtenfunctionaris

Bent u niet tevreden met de gegeven oplossing voor uw klacht of probleem? Dan kunt u uw onvrede ook bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris is altijd onpartijdig en kan vaak goed helpen het gesprek tussen de betrokkenen op gang te brengen en te bemiddelen richting een oplossing waar alle partijen tevreden mee zijn. De functionaris doet er alles aan om:

  • Iedereen zo persoonlijk mogelijk te benaderen
  • Alle betrokkenen het gevoel te geven dat ze gehoord worden
  • Snel tot een oplossing te komen
  • Soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen

Klachtenfunctionaris De Bremhoeve
Yvonne de Haan

Telefoonnummer 06 – 15 25 57 57

Indien Yvonne niet bereikbaar is, kunt u haar voicemail inspreken. Yvonne neemt dan binnen 2 werkdagen contact met u op. Stuurt u liever een e-mail? Dat kan naar klachtenfunctionaris@debremhoeve.nl

Vrijblijvende cliëntondersteuning

Misschien verblijft u al in De Bremhoeve of een andere woonvoorziening? Of oriënteert u zich op woonzorg voor de nabije toekomst? Een cliëntondersteuner geeft u onafhankelijke informatie en vrijblijvend advies over het aanbod van zorg in de regio.

Zoeken naar een woonzorgplek, bemiddelen met zorgaanbieders of een (her)indicatie aanvragen. Het bemachtigen of uitbreiden van een plek in de woonzorg levert voor u of uw naasten vaak veel administratieve beslommeringen op. Een cliëntondersteuner is iemand die u kan helpen met uw keuzes op het gebied van zorg. Onafhankelijk, vertrouwelijk, vrijblijvend en gratis. Bent u hierin geïnteresseerd? Op www.stichtingoco.nl vindt u veel informatie. Wilt u nog meer weten over cliëntondersteuning? Stuur dan gerust een e-mail naar info@stichtingoco.nl of bel 085 – 001 31 57.

Download onze klachtenregeling 2021